مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 23:152023-06-15اجتماعي

سیل گرمی| راه های روستایی در شهرستان های گرمی و انگوت بازگشایی شد


مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: در پی وقوع سیل روز گذشته در شهرستان های گرمی و انگوت تعدادی از راه های مواصلاتی روستایی مسدود شده بود که امروز بازگشایی شد.

- مهدی خدمتی مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از اردبیل، اظهار کرد: در حال حاضر کلیه راه های مواصلاتی مناطق سیل زده به غیر محور گرمی - بیله سوار از پل انجیرلو که روز گذشته پل تخریب شده است، بدون مشکل در حال تردد بوده و برای محور مسدود شده گرمی - بیله سوار، راه فرعی موقت تعیین شده است و تعدادی از راه های مواصلاتی روستایی شهرستان گرمی روز گذشته مسدود شده بود که امروز بازگشایی شد.

وی افزود: در دقایق اولیه سیلاب دیروز روستای میکاییل دره سی شهرستان گرمی کشف یک پیکر و مفقودی 5 نفر گزارش شد که تمرکز اصلی تیم های هلال احمر و سایر دستگاه های مربوطه و نیروهای مردمی، بر پیدا کردن مفقودین بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: با تلاش های انجام شده، متاسفانه امروز تا قبل از ظهر،  پیکر های بی جان 5 فرد مفقود شده  سیلاب دیروز روستای میکاییل دره سی شهرستان گرمی که آقای 33 ساله، و چهار کودک با رده های سنی چهار ، شش، سیزده و چهارده ساله کشف و امروز 2 پیکر در شهرستان گرمی و 4 پیکر به شهرستان اردبیل، جهت تدفین و تشییع اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل گرمی| راه های روستایی در شهرستان های گرمی و انگوت بازگشایی شد

سیل گرمی| راه های روستایی در شهرستان های گرمی و انگوت بازگشایی شد